Kan inte sova..

Tror jag sovit typ tre timmar inatt! Helt seriöst! Åkte ändå hem från mamma o pappa igår vid tio för att jag var så trött men inte gick det att somna när jag väl kom hem :( Känns som om ryggen ska döda mig! Nämen, det har varit en molande värk i den hela natten så det har varit svårt att hitta en bekväm ställning att sova i..
Får la se om jag lyckas vila lite nu på morgonen istället?
Var ju nere o firade pappa igår som fyllde 44år.. Han fick en fritös av mamma och av oss barn fick han ett medlemskap i Diö amatörfiskeklubb :P plus några drag o ett par triss.. Han verkade faktiskt bli jätteglad så det kändes skönt.. Han är rätt svår att komma på saker till.. :)

Nähä.. Ska slänga mig på soffan o äta ett päron innan jag ska försöka sova en stund till..

Ska ju träffa Jessi idag <3 Ska bli sjuuuuuukt kul!!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0