Lat dag..

Har inte gjort alldeles för mkt idag :)
Men ska erkänna att det kryper i hela kroppen!
Började dagen med att vakna för tidigt.. :( Redan kl sex så tyckte knytet att det var dags att gå upp  -trots att jag inte somnade för än vid halv ett.. Aja, lika bra att gå upp :)
Åt lite frukost o la mig på soffan till klockan var halv nio o älsklingen vaknade.
Då gick vi en runda o pratade lite med några grannar som med var ute. Sen körde vi ut till Arvid som hade besök av sin farmor. Var där nån timme innan vi fick köra hem för att älsklingen skulle jobba.
Hann med att städa lite i källaren (men oj vad det är mkt kvar att göra!) innan jag la mig ute i skuggan o latade mig med en god bok :)
Sen blev det för varmt så då gick jag in o vilade en stund innan älsklingen ringde o sa att han slutade tidigare.
Körde ner en sväng till Diö när han kommit hem. Våldgästade min familj o så :)
Sen så hem..
O efter det har det väl inte hänt mkt.. Har gått en runda med hunden o nu har jag precis duschat..
Inget skoj på tv ikväll, så det lutar åt att det blir fotboll :)

Hell´s Kitchen går ju, men har inte följt det i år så hoppar nog över nu när det är det näst sista avsnittet typ :/

Nähä.. Om man skulle läsa lite i boken kanske..?

Imorgon väntar BM besök :) Siss ska nog följa med.. :)
Älsklingen jobbar o kan inte ta ledigt :(

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0