Lite sömn o sol..

Fick inte så mkt sömn som jag trodde i natt.. :/
Gick inte att somna då jag bara låg o väntade på att älsklingen skulle komma hem efter deras pokerspel..
Blir ju lätt så att man ligger o spänner sig när man vet att han ska komma hem - trodde att Pluto skulle skälla eller nått o då skulle jag ju bli så rädd av det så somnade inte alls istället :(
Han var hemma kvart över tre typ - suck!
Kan säga att jag var inte glad på det där pokerspelandet just då.. Eller imorse för den delen heller!
Gick iaf rundan med Pluto vid halv nio, sen frukost o efter det parkerade jag mig på soffan restet av förmiddagen.
Älsklingen tog med sig Pluto o gick bort en sväng till Arnanäs o hälsade på Camilla, Mattias o Arvid..
Jag låg o sov/svettades på soffan till klockan var ett - då var det dags för dusch o sen åkte vi till Enerydacity där det var derby i fotbollen idag..
Blåste lagom så det var inte så varmt - skönt för en annan som är gravid ;)
Liatorp vann iaf med 8-1!!

Efter matchen blev det lite grillning hemma hos Helen o Anne - tillsammans med deras TREVLIGA grannar ;)
Var tyvärr tvungna att sticka hem rätt snabbt efter vi ätit då hunden varit själv för länge annars..

Har nu gått en runda o nu ska vi lägga oss vid tvn o kolla på "Dumpad" som går på Canal+ nu vid 21..
Se om den är nått att ha..

Hade kameran med men glömde ta så många bilder.. Så ni får hålla till godo med de jag har :)
O ja Helen - jag lägger ut dem snabbt ;P


Fotboll :)


Anne har rakat håret av älsklingen..

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0