Midsommar!

Oj, snacka om att tiden går undan - nu är det redan midsommar!
Nu går det utför o blir mörkare, haha.. Usch vad negativ jag lät då :P
Nej då.. Heeeeela sommaren kvar ju! Men tror att tiden kommmer att rusa iväg - speciellt nu när det bara är lite mer än 6veckor kvar till BF. Nu är det en massa liv o rörlse nästan hela tiden, så det kommer verkligen att bli tomt när bebisen bestämmer sig för att flytta ut. Men den får allt vänta iaf 2-3 veckor till ;)

Dagen idag kommer bestå av en massa ätande - precis som det ska vara!
Ska köra upp till Hönetorp för lite midsommarlunch vid 13tiden, sen vidare hemåt för att ta emot gäster här vid halv fem snåret. Då blir det lite mer nypotatis o sill. Sen grillar vi nån timme senare o efter det blir det efterrätt :) Mums!
Bara en massa mat alltså!

Har redan hållt på att förberede allt nu på morgonen, medan jag lät älsklingen ta sovmorgon. Så det enda som återstår att förbereda i eftermiddag är efterrätten - det andra är klart att tillagas. Skönt när man inte behöver stå o slava utan kan umgås med sina gäster.

Får väl se hur vädret blir med. Än så länge skiner solen, men det skulle komma regnskurar hela dagen ju :/

Har fått lite mer arbetstimmar av chefen :) Han är iväg i nästan två veckor o ringde igår o frågade om det var möjligt att jag kunde åka ner o ha koll på vad det är för extrapriser som ska gälla o så.. Han hann inte visa de andra tjejerna o jag kan ju det :)
Lite lagom ansträngande vill jag lova! Får ju se med om man kan få svar från FK nästa vecka - hade varit skönt att veta!

Nähä.. Nu måste jag börja göra mig iordning!

Ha en underbar midsommar! Det ska iaf vi ha!


Jag bjuder på denna bilden av oss två nyvakna ;)


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0