Midsommardagen

Kan ju erkänna att jag var liiiite trött imorse. Var t o m så att älsklingen gick upp innan mig.. Haha.. Det händer ALDRIG!
Men till mitt försvar kan jag säga att jag var uppe en runda, men sen gick in o la mig igen då jag tyckte det var för tidigt att gå upp.. Sov till nio o det var välbehövligt kan jag säga :)
Inte för att vi gjorde nått mer ansträngande än att äta igår, men iaf :D
Var ju i Vislanda en sväng på dagen o åt midsommarlunch med mamma, pappa, mormor, morbror o hans fru Ewa. Mkt trevligt o mkt gott! Sen åkte vi med bort en stund till deras midsommarfirande som de har i sin "by", men stannade bara tjugo minuter eller nått för det började regna.. Sen så åkte vi vidare hemåt lite tidigare än planerat för att vi skulle slippa stressa.. Stannade till hos Helen o Anne där det pågick en kubbturnering. Tony hoppade in i ett lag o dominerade -not!
Hahah.. Nä, men trevligt var det iaf :) O inget regn!

Roligt verkar de ha iaf..

Vidare hemåt sen där vi knappt hann hem innan det började droppa in gäster - mkt trevligt ;)
Åt nypotatis o sill, sen satt vi o pratade skit i ett par timmar innan det var dags att börja med andra omgången mat - som blev grillat! Mkt gott! Efter det hade man sån matkoma att det är ett under att vi inte somnade, haha..
O sist men inte minst så åt vi efterrätt med - jordgubbs o rabarberpaj :) Mumma säger jag bara!

Mmmmmm..... paj ;)

Så ja, det blev en hel del mat kan man ju säga..

Idag är nog första dagen som jag känner att jag inte var hungrig när jag vaknade.. Så det säger ju inte så lite :)

Nähä.. Tror vi håller oss på soffan idag för vädret suger!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0