Morfars födelsedag o "kusinträff"

Jaha, då var denna dagen med slut nästan.. Hemskt vad tiden går fort när man har roligt ;)
Idag har man hunnit med att jobba mellan 9-12.30, lite lagom sådär..
Sen när man kom hem så lagade älsklingen o jag lite mat innan det var dags för honom att börja jobba..
Själv gick man o la sig på soffan - o lyckades givetvis somna ;) Hehe.. Trodde inte jag var trött - men sov en timme..
Så skönt!
Sen var det nästan direkt dags för att börja göra sig iordning för att åka till Hönetorp o sen vidare till Växjö..
Var inom på kyrkogården o satte blommor på min fina morfars grav.. Är hans födelsedag idag nämligen..
Satte blommor från vår tomt så han skulle få se vad vi har för blommor här med..
Sen så träffade man mormor en sväng innan jag, Nina o Jonas körde vidare in till stan o Sara, Marcus o Filip :)
Satt o fikade, pratade o kollade på en galen Filip i ett par timmar innan knotten vann o vi begav oss hemåt..
Var supertrevligt att träffa kusinerna :) Det enda dumma var att jag hade med mig kameran - men inte tog ett enda kort!
Så vimsigt av mig!!
Men men.. Är iaf hemma efter en mkt trevlig dag :)
Är lite trött nu så blir till att gå o lägga sig o sova.. Är nog ledig imorgon :)

Idag är det 50dagar till beräknad förlossning - inte för att jag räknar ner, haha ;P

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0