Pappis födelsedag!


Idag fyller då världens bästa pappi 44år :D Såååå gammal.. haha..
Börjar inte jobba förrän vid 13 o sen efter man slutat vid 19 så är det direkt ner till Diö för att fira pappi..
Har knåpat ihop till fk med nu så jag hoppas att det kan gå igenom omprövningen så att jag får hel istället.. Så trist att behöva kludda med detta när man var så inställd på att inte behöva ansöka alls :( Men men.. Inte mkt att göra.. Ska visa pappren för chefen idag så får vi se vad han säger.. En hel djungel det där ju.. Aja, vilket fall som helst så har jag ju halv beviljad så i värsta fall får jag väl prata med barnmorskan på fredag o se om det går att bli halvt sjukskriven eller nått.. Någon lösning ska vi nog hitta på :D

Nähä.. Ut en sväng i blåsten innan det är dags för dusch o mat innan jobbet..

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0