Puhhh...

Snacka om att sommaren är här! Nästan så att man har lust att klaga på värmen lite - men det vågar man ju inte för då lär det ösregna imorgon :S
Dagen idag har man då jobbat 8-13 -alldeles lagom med andra ord :D Sen så var det bara att sätta sig i bilen o köra direkt ner till Älmhult för att hämta upp siss vid skolan o sen vidare för att jaga present till lille pappi som fyller 44år på onsdag.. Så gammal ;P
Hittade givetvis ingenting! Vill ju ha en kanonpresent.. Men tror jag vet hur vi ska lösa detta iaf.. Får la se, har ju en hel eftermiddag på mig imorgon med :)
Var inom på IKEA en sväng o köpte ett par glasförvaringsburkar som jag tänkte ha kakor i sen (när jag väl bakat dem.. haha).. Men annars inget speciellt..

Sen när man kom hem så planeterade jag om lite blommor o sen blev det en liten eftermiddagsfika med älsklingen på baksidan i skuggan.. Satt nog ute gott o väl en timme o bara latade oss o pratade om framtiden :) Mkt nytt som händer ju..! Försöker ju att inte göra alldeles för mkt planer i sommar i o m att knytet faktiskt kan komma när som (men helst inte alldeles för tidigt!).. Men fick höra en grej som var lite trist - nämligen att min morbror planerat att dra ihop större delen av släkten till en släktträff uppe i smögen i sommar.. Gud vad kul tänker ni nu - o jag hade hållt med om det nu inte varit så att han förmodligen kommer att vara tvungen att lägga den antingen sista veckan i juli eller första i augusti.. Med andra ord precis när vi har BF :( Så tråkigt. Så inte nog med att man inte kan åka med - nu är ju risken att ens kära familj befinner sig på andra sidan landet när knytet kommer.. :( Får hoppas att det inte krockar för man vill ju ha dem hemma då.. Aja.. Inte mkt att göra - men himlans typiskt!

Nu så har älskligen cyklat iväg på fotboll här borta i virestad o jag själv tänkte lyxa till det lite med en tonfisksallad i det fina kvällsvädret.. :) Inte alls fel..!

Magen för c:a två veckor sen.. Hade ingen nyare bild o orkar ej ladda upp nu.. hehe

Hoppas ni alla haft en bra dag i solen :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0