Saker till knytet :)

Nu när det börjar närma sig BF så är det väl dags att börja planera lite mer vad som ska inhandlas - ingen är gladare för det än jag :) Får äntligen användning av min planeringssida ;)
Har hållt på att kolla vad för saker man behöver den första tiden.. Saker man inte tänker så mkt på, som tex saker från apoteket (dvs diverse salvor o oljor o termometrar), kläder (det tänker man ju på - men hur mkt o vilka storlekar o så) och möbler som säng o skötbord om man nu vill ha det :)
Vi har börjat kolla runt nu o tror vi har bestämt oss för att köra Leksviks serie från IKEA. Hade från början tänkt köra den vita serien, men kom på att vi blir tvungna att måla om två byråer som vi redan har som är i Leksviks stuket + att resten av huset går väldigt mkt i den stilen = lantligt :)
Så dessa blir det nog istället - vad tror ni?

Bild lånad av IKEA.se

Sen så har vi ju köpt kläder o så på Ullared för ett par veckor sen. Tänkte visa mina favoriter :)
Tror vi har köpt tillräckligt i de minsta storlekarna - man lär ju få en hel del kläder sen med .. O lite roligare att köpa "dyrare" kläder när man vet om det är en kille eller en tjej.

Den här söta fick jag av Tonys syskon :) Är från HM :) Såååå söt!


Badcape :)


Startpaket i strl 50 - så smått :)


Söt body med hundar + en mössa Tony valde - häftig va ;)


Sparkdräkt med söt björn :)

Ja, det var nog favoriterna - men har en massa fler! Ni lär få se dem på knytet om ett par veckor :)

Har även köpt sängkläder o spjälsängsskydd o sånt.. Så det börjar likna nått :)
Städade ur rummet idag då vi har använt det som ett avlastningsrum sen vi flyttade in, men nu är där bara knytets saker kvar :) Så är möblerna som ska på plats innan jag ska börja tvätta kläderna o så.. Har inte ens tagit ur dem ur plasten än.. haha.. :)

Sen så passade jag även på att städa ur resten av huset + tvätta.. Suck.. Bara tråkiga saker men skönt nu efter när man är klar o har duschat o så..

Sitter bara o väntar på älsklingen ska komma hem nu.. Får se om han fick nån fisk idag :)

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0