Seg dag

Känns som om allt bara har varit segt idag. Vet inte varför?
Kunde iaf sova ut :) Vaknade vid kvart över åtta, gick en runda med hunden innan det blev för varmt - men det var redan 20grader.
Sen frukost o efter det åkte älsklingen iväg för att hjälpa till att köra hö på Arnanäs.
Själv gick jag då ut o la mig i skuggan för lite läsning :)


Magen o jag redo för skuggan.. :) v.35 (34+1).. Jag bjuder på valkarna o brisningarna ;) Mina graviditetstatueringar!

Latade mig 1½ timme innan älsklingen kom tillbaka för att maskinen gått sönder..
Så då fick vi ett ryck o satte äntligen ihop hyllorna i källaren så att vi kunde organisera flyttlådorna :) Äntligen!!
Konstigt att man nästan mår dåligt bara för att det är lite rörigt i förrådet, haha. Konstiga mammahormoner..?!

Sen efter det blev det en liten lätt lunch o sovpaus på det ;)
Älsklingen gjorde sig redo o körde till jobbet vid 15 o sen dess har jag vikt tvätt o plockat bara..
Kom precis in från en runda med hunden.. Usch vad det blåser! Strömmen gick till o med innan, så måset hålla koll på att pannan startar som den ska.. Suck :S
Men jag behövde svalna av lite - höll på att smälta iväg ;)
Så har precis kommit ur duschen o sitter här o försöker vara sval.. :)

Nähä.. Kolla lite tv innan man ska ut o vattna blommorna kanske?

Imorgon kommer farfar till pappa o mamma :) Ska bli najs att träffa honom..

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: sanna

jävlar vilken mage du har fått hehe.. måste komma ut å se den innan den förvinner plus att vi vill ju se huset me ju.. massa kramar sanna..

2009-06-25 @ 22:22:46
URL: http://sweetsanna83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0