Sista jobbardagen... ?

Ja, det är inte helt omöjligt att det faktiskt var just det idag. Känns lite mysko om jag ska vara ärlig.
Men har ju som sagt fått igenom halv havandeskapspenning o håller tummarna för att jag ska få igenom min omprövning på hel - annars klurar vi ut det på nått vis.
Nästa vecka ska jag nog bara vara på jobbet lite strötimmar för att utbilda Mickan o Millan på det vi inte hunnit med att ta upp. Så jag tror inte det blir några "vanliga" jobbdagar då.. Jag var iaf inte med på schemat längre.
Känns väl lite bättre nu när man har smält idén på att vara hemma så här länge - nästan så att det ska bli skönt att vila upp sig o ta hand om knytet i magen :) Det är ju det viktigaste i världen nu!
Aja.. Glömde ju bort att säga att jag har sett Emmas lilla Albin-gosse nu! Åh, gud vad underbart söt han är! Hon var inom affären när jag jobbade i tisdags o då sov han så sött i sin bilbarnstol.. Är liiiite avis ;) Min unge lär väl komma ut o ha kolik o hela fadderullan ;) Hehe.. Ingen fara om den har det - det löser sig.. Men oj vad man längtar nu när man sett Emma få sin lille.

Var hos barnmorskan idag. Alla värden var kanon! Så skönt - för jag har oroat mig lite över blodsockervärdet som var högt förra gången de testade. Men det var nere på normalt så måste varit att jag ätit nått väääldigt sött precis innan de testade förra gången.. Magen var nu hela 28cm :) Så man börjar allt bli en liten tjockis, hehe.. Har börjat synas på vågen med :S Men än är det ingen fara :) Hoppas att det rasar av en efter förlossningen bara :P
Idag när BM skulle lyssna på hjärtljudet så låg vårt lilla knyte o sparkade på den saken hon lyssnar med, så gulligt ;) Precis som om h*n sa -låt mig vara.. haha..
Nu ska vi gå med tätare kontroller med, så redan om 2½vecka är det dags igen.. Lite mer än 8veckor till BF..

Nu ska jag nog lägga mig på soffan o kolla nån film.. Har ju hunnit med mkt idag o nu har jag en massa sammandragningar så får la lägga mig o vila lite :D

Imorgon är det Sveriges nationaldag.. Tror vi skulle bort med Nicke o Camilla o kolla Sverige-Danmark på storbildstv:n de ska ha borta på fotbollsplanen..? Får se hur vädret är bara..

Nähä.. Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0