Skattepengar :)

Wiiiihoooo! Har fått skattepengarna idag:) Funderade just på dem när jag satt o körde hem från jobbet..
Inte för att det är nån krismånad eller så, men alltid skönt när man fått dem o veta att man har dem :)
Sen kommer snart semesterersättningen med.. Så det går nog ingen nöd på mig även om jag kanske tvingas leva på halv havandeskapspenning.. Tror jag skrivit fel till dem med - så är rädd att jag kommer få hem papprena igen o måste skriva om innan jag kan skicka in... Suck.. Vet nämnligen att man inte kan ansöka om tid som redan varit.. Alltså idag är det ju den 9/6 o jag kan ju inte begära ersättning från den 1/6 då.. Om ni fattar hur jag menar..?
Tror inte att jag ändrade datumet från den 5/6 till nått annat.. Men iofs så borde de fått papprena redan den 3/6 så man kan ju hoppas att de var snabba i den hanteringen ;)

Nä, usch vad jag babblar... :) Har bara varit en så bra dag.. Inget knas med ryggen än - men det kommer nog nu när jag tänkte lägga mig o vila en stund innan det är dags att göra kvällsmat. Tänkte slå på stort o göra Jessis currykycklingsgryta :) Det är bland det godaste jag vet - o kan inte komma på när jag lagade det sist..!

Har för övrigt jobbat mellan 8-12 idag :) Sen hem, planterade lite blommor, bakade lite kakor (som jag givetvis glömde i ugnen!), tvättat två maskiner tvätt o gått med Pluto :) Så hunnit med en hel del.. Därför blev dagen ännu bättre nu när jag såg att pengarna kommit med. Synd att man blir av med dem så snabbt bara.. :(

Min fina plantering på baksidan ;)


Kakor :) Som varit inne nån minut för länge.. haha.. men goda var de!

Nähä... Nu kommer Tony snart o jag har inte vilat nått..! Skärpning.. ;)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0