Snuvig..

Vaknade helt genomsnuvig idag.. O inte blev det bättre efter att jag knatat rundan med Pluto i ösregn!
Jaja, har iaf ätit frukost. Älsklingen körde iväg en sväng till Camilla o Arvid för att busa - men jag kände att jag nog ska stanna hemma o försöka vila lite.
Ska ju in till jobbet mellan 13-15 idag för att visa Mickan med onsdagsbeställningen - så vill ju gärna orka med det.
Sen ikväll är det ju tältresning :) Inte för att jag lär vara till hjälp med nått - men kameran ska vara med ;)

Nähä.. bjuder på en mysig bild med lite finare väder :)

Sötisarna busar ute på gräsmattan :)

Får se om jag orkar skriva nått mer ikväll (lär jag göra i o m att älsklingen jobbar natt..!)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Ela

Trevlig läsning det är på din blogg. Riktigt roligt att läsa. Skönt att läsa att du mår bra med :o).



Är lite nyfiken på när bilder från/på ert hus läggs upp :o)..

Nyfiken ju :o)..



Kramar

2009-06-10 @ 12:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0