Sol o bad :)

Dagen har ju varit varm som ni alla säkert har märkt :)
Började dagen som vanligt, sen kom pappa hit en sväng o hjälpte Tony att hugga ved..
Efter det så skulle han o mamma köra ut till Ryfors för att hälsa på några kompisar, o eftersom Tony ändå skulle träna innebandy hängde jag med dem :)
Även Robin o Lina nappade på förslaget om att åka med.. Så vi begav oss dit o sen vidare till Ramsnäs badplats (tror den hette så?) för lite sol o bad..
En annan höll ju sig i skuggan men de andra solade o badade..
Efter en massa timmar där nere så åkte vi vidare med hem till dem igen o blev bjudna på nypotatis o sill. O till efterrätt jordgubbar o glass :) Mums!

Kom nyss hem o har bara duschat av mig, ska slänga mig o kolla klart på den filmen som började på 5:an nu vid 21..

Imorgon ska man jobba nån timme på förmiddagen sen så ska jag köra Dill ner till tåget då han ska med älsklingen, pappa, Robin o Daniel o kolla på finalen i U21 fotbollen.. Synd att inte Sverige kom dit bara.. Men blir nog en upplevelse iaf :)



Nähä.. Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0