Sol sol sol :)

Dagen började mkt tidigt då älsklingen skulle åka o jobba o satte sin kl på kvart över sex redan - så ingen sovmorgon idag heller. Hade nog vaknat ändå så det spelar ingen roll :S
Sen så när han åkt så åt jag lite frukost innan det var dags för en runda med hunden :) Lagom varmt ute när klockan är halv åtta.
Väl hemma igen så dammsög jag av o plockade iordnig o sen ringde Camilla o frågade om hon o Arvid kunde komma en sväng. Så det gjorde dem :)
Satt ute i solen o pratade skit o fikade lite.. Sen så var klockan halv tolv o det var dags att byta om o slänga i sig lite mat innan jag körde ner till jobbet.
Var där en timme - mkt lagom!
Efter det så körde jag ner o hämtade siss som skulle följa med ner till BM idag då älsklingen inte kunde följa med :/
Hade inte ens gått upp ett kg sen förra gången så det kändes bra! För jag har INTE bantat precis -snarare tvärtom dessvärre :S
Sen så mätte hon magen o den var 30,5cm - lite i underkant men det är nog bara för att det är en liten bebis o det tackar vi för! Den har lagt sig tillrätta nu med så vi får se om den ligger kvar så nu ända fram till förlossningen.. Vet man aldrig.. :

O efter det så shoppade jag o siss lite. Hon hittade en jättesöt klänning o lite sånt. Jag köpte två amningsbehåar o så kunde jag inte motstå en liten body jag hittade på rean :) Så söt! Lägger kanske upp en bild på den nån dag.

Sen plockade vi upp Ålle vid stationen o körde hem till Virestad där älsklingen, Simon o pappa redan väntade. De har röjt i skogen bakom huset :)
Hade tydligen massa hallonbuskar där så pappa tyckte vi skulle röja upp lite.. Så det höll de på med ett par timmar..

Pappa o Tony med röjsågen - mkt manliga ;)


In action :) Vi har att göra i trädgården som ni ser..


Hrrmm.. Jessi o Ålle var till stooooor hjälp som ni ser ;P


Simon njuter av solen efter han har jobbat ;) Lägg märke till minen :P

Nu har älsklingen kört iväg till fotbollen o jag har precis duschat efter att jag gått en runda med hunden..
Är lite hungrig så ska se vad man kan hitta på för kvällsmat.. Får nog bli nått enkelt då det är alldeles för varmt för att äta för mkt!!

Aja.. Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0