Söndag...

Hela helgen har snart gått - usch! Inte för att jag ska jobba mkt nästa vecka, men ändå ;)
Har precis kommit hem efter att ha varit i växjö ett par timmar med mamma, pappa o Simon.. Han slutar 9:an på fredag så jag följde med som smakråd till lite avslutningskläder. Tror vi lyckades riktigt bra :)
Igår så var vi nere en sväng i Älmhult med pappa, där träffade vi på Emma, Fredrik o Albin! Albin var superfin i sin finskjorta o jeans - de skulle på student så de var väldigt uppiffade (tillskillnad från en annan :S).
Sen så åkte vi hem till Virestad o gick bort för att möta upp mamma vid nationaldagsfirandet. Var mkt mer folk än jag trodde det skulle vara! Var väl där till strax efter tre innan vi beslöt oss för att gå hem o ta det lite lugnt en stund, innan det var dags att svira om o bege sig bort till Millan o Nicke. Satt o snackade lite skit en timme eller så innan vi körde bort till Kvarnavallen för lite mat (grillat -mums!) o sen Sverige-Danmark på storbildstv.. :)
Inte för att jag o Camilla såg så mkt av matchen, haha.. Satt ute o pratade en hel massa så vi såg väl de sista 20minuterna.. Men det hade ju ändå inte varit någon bra match - så vi missade väl inget...?

Såhär glada var Millan o Nicke för att umgås med mig o Tony ;)

Idag tror jag att jag ska ge mig på att ha tennisen igång.. Kan ingenting om det men alltid kul när det går bra för nån svensk.. Nähä.. Fortsätta med tvätten kanske? Suck...


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0