Trött..!

Har egentligen inte gjort nått ansträngande idag, men känner mig ändå helt slut!
Fick frågan om jag ville komma o jobba mellan 12-15 imorgon med - så det är la lika bra att passa på när man orkar :)
Idag så har jag sovit :) Vaknade inte förrän vid halv nio! Så länge har jag inte sovit på lääänge.. Så var skönt!
Sen ut o gå i ösregn med hunden.. Efter det låg jag faktiskt bara o slappade på soffan medans älsklingen sorterade sina saker från flytten :)
Efter det var det jobb mellan 13-15, sen körde jag ner till mina kära småsyskon o låg o halvsov till Shrek innan pappi kom hem o bjöd på mat :D Mums! Ugnsbakad potatis tackar man inte nej till när det bjuds!
Körde sedan ner o våldgästade svärmor o de när de byggde tält.. Men i o m att jag suttit o slöat hos pappa så kom jag lagom till när de var klara med tältet - så inga roliga uppsättningsbilder här inte.. :S
Fick bara dessa;

det fina tältet på plats.. o Mackan "hjälper" till supermkt som ni ser ;)


De här sötingarna var här också :)

Nähä.. Nu tycker knytet i magen att jag suttit ner tillräckligt länge i den här ställningen..
Dags att flytta sig bort till soffan ;) Måste ju vila upp mig inför jobbet imorgon.. haha

Hoppas man hör nått från fk med.. annars MÅSTE jag ringa o kolla läget..! Vill ju veta hur det blir..?

Fotbollen verkar ju gå bättre idag än i lördags :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0