Borta bra, men hemma bäst :)

Det stämmer så himla väl.. Alltså, jag har haft en toppenvecka uppe i fjällen - men gud vad skönt det var att komma hem!
Var helt underbart att komma hem till sin egen säng! Sen tror jag att till o med katten har saknat oss - för han ville ligga o mysa i sängen innan vi skulle sova o det gör han aldrig annars :) Igår åkte vi sen o hämtade Pluto som då ju har varit på hundpensionat en vecka - o det verkar inte ha gått någon som helst nöd på honom..! Han har busat med alla hundarna o sprungit runt som en galning i en hel vecka :) Fick en massa beröm av Ann-Marie med för att han är så himla lydigt :) Så jag är en stolt matte ska ni veta..!
Sen har man då jobbat idag, men bara till 16 så efter det så passade jag på att njuta av det fina vädret o gick en långrunda med Pluto :) Sååååå skönt! Sen så packade jag ner lite glas o porslin i flyttlådor.. Gäller att passa på när man kan.. O efter det så lagade man lite spagetti o köttfärssås.. Sen gick jag en runda till med Pluto - gäller ju att passa på nu när vädret är så skönt! O efter det så hamnade man då här :)
Har fixat med adressändring o annat tjafs med.. Suck.. Trist - men skönt att ha det överstökat o det är faktist bara en månad kvar till flytt (Ahh... har lite lätt panik över det!!)...

Nähä.. Nu ska jag se om det är nått på tv innan det är dags att krypa ner i sängen.. :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0