Bra dag :)

Har hunnit med hur mkt som helst idag, så det känns hur bra som helst.. Vanligtvis brukar jag bara lata mig o fixa saker här hemma när jag väl är ledig.. Har väl blivit lite "folkskygg" av att jobba i affär ;)

Men iaf - idag har jag : Hämtat mitt nya pass (ser livrädd ut på bilden - tur att inte många behöver se den.. haha), Köpt nya fodrade promenadkängor till när vi ska till fjällen nästa vecka (verkligen ute i god tid...), inhandlat present till lillebror som fyller år nästa fredag, köpt låda vi ska ha hundens foder i när han är på hundpensionatet, fixat järntabletter (för att se om det kan få mig lite piggare om dagarna..), skrivit papprena med mäklaren (husägare!!), gosat med A och pratat en massa - samt klämt på min bebismage tillsammans med Camilla (vi hittade huvudet... ), gått långrunda med Pluto bort till pappas jobb o hälsat på honom.. Sen hamnade jag visst en runda på soffan med o kollade på gamla avsnitt av The Hills :) Så en hel massa saker har man hunnit med idag.. :) Känns kanon!

Imorgon ska vi träffa banken igen o fixa med lite till papper om huslån o pensionsparanade.. Trist - men skönt att ha det avklarat sen :)

Nähä.. Ner o laga lite mat o sen kolla en sväng på hockey innan det är dags för Criminal Minds vid 21..

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0