Söndagkväll..

..Jaha.. Så var denna dagen nästan slut.. Iaf för mig.. Känner mig supertrött redan - men vääääldigt nöjd med dagen :)
Var ju en sväng o träffade kusinerna o mormor i vislanda :) Mkt trevligt då vi inte setts sen i julas..!

Sen när jag kommit hem så gick jag o siss en långrunda o snackade av oss - också trevligt då det var läääänge sen sist ;) Måste skärpa till oss!

Efter det så hade man då lite husspekulanter på besök.. Var lite pirrigt då man var själv hemma o så.. Men det gick kanon o de ville ha bostadsrätten! Känns bra att veta vilka det är som flyttar hit o att man känner dem o så :)
Så nu har vi en mindre sak att fokusera på.. Bara det nya huset o barnet som gäller nu :)

Nähä.. Slänga mig i sängen o se om det är nått bra på tv kanske? Älsklingen jobbar ju natt så har lite tråkigt :(

Jobb i morgon med :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0