Trötter..

Usch ja, idag känner verkligen hela min kropp av att det är trist väder ute.. Blää.. Är ju inte precis så att man har lust att vara ute o dona - eller inne för den delen..
Känns ändå som att jag gjort en massa saker idag.. Kom precis hem från Älmhult där jag varit o hämtat upp min käre syster från hennes jobb.. Har plockat endel här hemma o sitter nu o väntar på att älsklingen ska komma hem från sin innebandy.. Sen bär det av ut till hundpensionatet som vår hund ska vara på när vi åker till fjällen om två veckor :)
Har aldrig lämnat iväg honom innan - så jag har sån ångest då det är världens bästa hund o jag inte vill att nått ska hända honom när matte inte är hemma :(
Men men.. Ska iaf ut där idag o hälsa på så att han har varit där någon gång innan vi lämnar av honom..



Kan ju säga att det är mkt nu det närmaste månaderna.. Nu om två veckor är det fjällen en vecka, sen en vecka efter det så är det långweekend i Barcelona med familjen.. O sen har det ju rullat på så att man är en bra bit in i mars/april o då ska Emma få sin lilla Albin i slutet.. Sen flyttar vi i Maj :) För huset gick igenom besiktningen i fredags utan några större anmärkningar..! Så skönt! Det var typ lite saker som att det var en spricka i dörren i groventrén och att vi skulle måla vindskivornar en gång till.. Men inget annat  stort.. !!

Sen är det semester o sommar o bebis som gäller :)

Känner faktiskt att det är full ruljans nere i magen nu :) Häftigt att verkligen känna att den typ gör kullerbyttor o så ;)
Längtar efter att man kan känna sparkarna utanpå magen så att älsklingen får vara med om det underbara lite mer.. Detta vill jag inte byta bort för alla pengar i hela världen!!

Är så nöjd med mitt liv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0