UL :)

Ja, då har man sett sin lill* bebis första gången.. Blir nästan verkligt nu - men bara nästan ;)
Allt såg jättebra ut o den sprattlade på sig o boxades med sina små händer..
Fick ett nytt BF med - den 4augusti (på faster Camillas födelsedag.. ;)...).. Men tror/hoppas att den vill komma ut lite tidigare.. Tror på första datumet vi fick - den 29juli :)
Får se vem som har rätt.. Jag eller barnmorskorna - haha ;)

Nähä.. Är helt vimsig idag.. Så det var nog tur att jag fick eftermiddagen ledig.. Känns inte som om jag hade gjort så stor nytta.. Går bara omkring i min egna lilla värld :)

Har varit o visat upp bilden för Camilla, Britt, pappa, Robin, Lina, Marcus o Simon.. Mamma var inte hemma idag o siss var sjuk så jag fick inte gå ner till dem för pappa ville inte att hon skulle smitta ner mig :)

Nu är det dags för mat!!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Sop-Sofia =)

Åh vad mysigt att få se den lilla knodden i magen!Skönt att du mår så bra med. Snart dax för besiktning av huset då? Nervöst? Ha det toppen! Kramar!

2009-03-03 @ 15:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0