31maj 2009

Morsdag idag då.. Tänk att nästa år kommer man att bli firad på denna dagen :)
Idag har det varit en lång dag med en massa saker att göra.. Suck.. Började dagen nere på gemlagatan vid 10 då vi firade mamma o åt lite frukost ;) Sen efter det så bar det av ner till askvägen för att fira Britt o äta lunch :) Sen bjöds det även på lite tårta - inte alls äckligt vill jag påstå!
Älsklingen fick överge oss vid halv två för att åka till jobbet :( Satt kvar en stund innan jag körde till Vislanda o hälsade på mormor o en liten del av släkten..
Sen när man kom hem för nån timme sen så satte jag igång en maskintvätt, hängde upp gardiner, städade av sovrummer o bytte sängkläder. Så är rätt nöjd nu faktiskt..
Blir inte många knop gjorde mer idag kan jag ju erkänna.. Bebisen i magen verkar tycka att det varit mer än tillräckligt för han/hon sparkar som bara den när jag sitter här - så får la lägga mig i soffan snart :)

Lite bilder från dagen:

pappa demonstrerar sin nya "utedusch" ;) Pluto gillar den iaf..


Helen o Arvid myser i skuggan i väntan på efterrätt :)


Anne o pojkarna gassar i solen..


Nähä.. Nu så får jag allt masa mig ut en runda med hunden.. Sen soffläge :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0