1:a advent!

Nu är det snart jul! Jippie! Dagarna rullar på en himla fart och det är nästan så att man börjar få lite panik för att man inte varit duktig och satt igång med att inhandla julklappar..! Sitter kvällarna igenom vid datorn och försöker komma på perfekta juklappar - finns ju inget roligare än att ge bort bra och uppskattade presenter :)
Så de enda presenterna som är klara än så länge är till Agnes kusiner :) Och några paket till henne med - men fler lär det bli ;)
Jaha.. Idag hade vi en riktigt låååång sovmorgon - som vanligt kanske jag ska tillägga! Så skönt att ha en gó liten tös som älskar att sova ;) Somnar hyffsat tidigt på kvällarna och sover sen ofta till runt 9 snåret - helt perfekt för en annan som blivit lat och ockå älskar att sova!!
Igår kväll var vi nere hos mamma och pappa en sväng för lite bastubad och mat :) Blev även så att vi stannade kvar och kollade Robinsson - inte för att man hängde med så mkt, för Agnes vaknade till liv då och tyckte att hon skulle vara vaken och sitta och prata istället för att ligga och sova - sötunge ;)
Tidigare på dagen hade jag även hunnit med att vara ute en sväng med Camillas häst (som jag förmodligen ska bli medryttare på - det gillas!) och även hälsat på hemma hos Ela och Bengan i deras nya hus..! Får ju ta tag i att träffa folk lite oftare känns det som! Speciellt när de bor så nära!
Aja.. Var iaf helt slut imorse för jag stod och strök julgardiner till klockan var närmare halv ett i natt! Har man börjat vill man ju inte lägga av mitt i allt! Så blev nästan klar med det, men har hållt på att dona med det fram till nu :)
Tony och jag hade pratat om att vi nog inte skulle ha upp en massa tomtar i år - men gissa vem som sprang omkring och satte upp en massa överallt när jag satt och ammade?! Jo - Tony :P
Han var som ett litet barn ;) Så nu är här en massa j-vla tomtar iaf! Och inte valde han de jag tyckte - utan jag fick springa runt och ändra om lite sen.. Haha.. Vadå kontrollbehov :P

Nähä.. Nu får jag snart gäster, så ska se om lilla tösabiten håller på att vakna så att man kan ta på henne lite kläder kanske? ;)

foto: privat
Liiiite skeptiskt till "jul-outfiten", haha ;)


Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Marcus

Vilken söt liten tös ni har :D jul-outfitten är bäst i år ;P Men det jag blev lite oroad över är min bror, jag börjar förstå vem jag har fått "älska julen" ifrån ^^ :D Ha det!

2009-11-29 @ 15:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0