50 dagar kvar..

Till julafton :) Och "bara" 36 till jag fyller år - inte för att jag har nedräkning, men iaf ;)
Haha.. Ja, tiden verkligen rullar på som bara den! Tänk att det är 3månaders sen lilla sessan kom till oss.. Vad gjorde man med all tid man hade innan? Nu kan man ju bara sitta och mysa och gosa med världens gladaste lilla unge :)
Men ja, jul var det ju jag började skriva om.. Har börjat fixa julklappar nu.. Har hittat till Arvid-bus än så länge :) Måste ju börja någonstans!
Har även börjat skriva Agnes önskelista nu.. I o m att hon inte fyller år för än i augusti sen, så tänkte vi önska lite "större" saker så som gå-stol och gå-vagn redan nu.. :)
Får väl se vad vi hittar på till henne med? Är ju så mkt man vill ha till henne!

Idag har älsklingen varit ledig, så vi började dagen med soooovmorgon :) Behövde vi nog alla tre efter den traumatiska dagen igår :S Så vi låg kvar i sängen till klockan var närmare tio.. Sen så tog vi det lugnt och småplockade lite på morgonen bara. När klockan var halt ett så körde vi och hämtade siss i liatorp och sen direkt ut till Camilla o Arvid för de skulle öva på sången till dopet.. Så fint det låter :) Lär lipa sönder mig på dopet :P
Efter lite sång, snack och fika så körde vi vidare hem hit och siss satte sig och pluggade medan jag kollade klart på en film vi spelat in från Canal+/SF-kanalen (min nya favorit! hoppas vi har kvar den läääänge), nämligen "Kocken" med Kjell Bergkvist.. Hmmm.. Vet dock inte om jag tyckte den var sååå bra, men nu har jag iaf sett den.. Agnes satt och pratade igenom hela filmen med, så hörde inte allt de sa, haha :)

Efter siss åkte hem så har vi ätit lite kvällsmat, blev hemmagjorda hamburgare - inte dumt alls :)

Ikväll är det Grey´s på tv så ni kan ju gissa vad jag ska göra.. Nähä.. Unga mödrar på tv nu :)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna Jönsson

Åhh jag vill också ha SF-kanalen!! verkar hur bra som helst=)

2009-11-05 @ 17:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0