Babymassage och regn..

Ja, så har vår dag i dag sett ut :)
Natten var väl sisådär..! Agnes somnade först vid åtta tiden på kvällen, men sen kom Tony hem från jobbet en stund senare och då var det precis som om hon hörde det och då vaknade hon och ville absolut inte sova! Så tror inte hon somnade för än klockan var närmare halv elva! Sen låg jag och vred och vände på mig till och frn hela natten, och när jag väl somnat (kändes det iaf som!) så är det någon som ringer på vår hemtelefon - kl. 05.10!! Livrädd för att det är nått som hänt springer man upp ur sängen, trillar nästan på trösklen och hittar givetvis inte telefonen som hamnat under soffkuddarna (varför?) och sen när man väl svarar då är det förmodligen någon som glömt sätta knapplås på telefonen, för det enda jag hör är en truck som kör omkring...?!! Inte precis det man förväntar sig att höra kan jag ju säga - men man är ju glad att det inte var nått som hänt!!
Fast lite segt då man visste att vi skulle försöka ta oss upp hyffsat tidigt idag för att gå på babymassage. Men det gick det med! Det underlättade att Tony skulle jobba dag i dag och därför gick upp en 40minuter innan vi skulle gå upp - då vaknade man till lite :)
Fick för övrigt klara mig utan Malin och Tilda på massagen idag =  trist! Men men.. Pratade endel om matvanor för barn och jag kände väl inte riktigt att det var aktuellt för oss än så det var lite segt!
Efter det så körde jag inom affären och gjorde en snabbhandling medan sessan hade somnat och sen hem för att amma. Känns som om det är det enda man gör - men man får väl vara glad så länge det funkar!
Och sen så när sessan skulle sova nästa sväng så packade jag ner henne i vagnen och begav mig ut på en promenix i det fina vädret :)
foto:privat
Sessan väl nerpackad i vagnen <3


Kom hem, krattade klart löven på baksidan, staplade klart veden och sen vaknade hon och det var bara att gå in och sätta sig och amma (igen!) :) Efter det så satt hon i babysittern och tjabbade med nalle puh, så då passade jag på att slänga in en maskin tvätt och dammsuga av huset :) Så har hunnit en massa idag känns det som!
Det som är lite trist är att jag börjat få lite ont i halsen :/ Hoppas det bara är nått tillfälligt ikväll!!
Imorgon kommer prästen hit och vi ska planera inför dopet som är på lördag :)
Och på kvällen ska pappa och bror förhoppningsvis hjälpa mig att byta däck på bilen.. Sen får vi se vad som händer..

Nähä.. Sitter och drömmer om en ny soffa. Den vi har nu blev skadad i flytten och är lite sådär, men vi ska ha kvar den så länge hon är så här liten - så behöver man inte bry sig om det blir nån till fläck. Men sen ska vi byta! En soffa jag är grymt sugen på nu är;

Bild; lånad av MIO

Fin va? Kostar runt 18 000kr - helt ok :)

Nä, nu verkar det som om hockeyn är slut så då kan man kanske sno tillbaka tvn ;)
(har spelat in alla program så jag kollar dem imorgon, men älskling tycker jag är snäll som låter honom ha tvn, ;P)

Nu ska jag pussa på min Tony - eller det kanske är dumt om jag har ont i halsen :S Aja, får mysa lite istället då :)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Ela

Den soffan ser fin ut.. Ett tips är Ingmars möbler i bjärnum, liknande möbler och billigare peng..



;o).. Kram kram

2009-11-11 @ 16:13:36
URL: http://elarecur.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tror den ser exakt likadan ut (iaf nästan) som den vi kollat in på Bror Pehrssons... :D

2009-11-15 @ 11:37:58
Postat av: Malin P

Haha, då har vi samma smak ju ;P

2009-11-15 @ 18:13:35
URL: http://lelle86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0