Borde nog sova..

Vet faktiskt inte vad jag gör uppe vid den här tiden? Vanligtvis somnar jag runt 22-tiden, men igår var jag vaken till 01 innan John Blund hittade mig ;) Inte så stabilt - men tur att man har en dotter som är snäll och sover hela natten! Imorse vaknade hon vid åtta tror jag.. Rätt ok ;)
Dagen idag har varit rätt slapp då vädret inte varit det bästa och jag har vääärldens blåsor på hälarna.. Ja, jag skojar inte! Såna skoskav så jag inte ens kan kolla på ett par skor utan att få ont :P

Så har hållt på att dona med julkort och tackkort och så.. :) Är lika bra att vara ute i god tid!
Men det är inte jättelätt att få bra bilder på en liten donna som helst inte ska ligga still..
Åh, på tal om ligga still - idag så rullade hon från rygg till mage för första gången på hårt underlag!!!
Gissa om man är stolt!! Innan har hon ju rullat när hon ligger typ i sängen eller så, men idag låg hon på en filt på golvet.. Var nära att hon hamnade inne i soffbordet - men det gick bra :)

Robin var här när det hände och han verkade tycka att jag var mesig som ringde och berättade mamma/mormor dirket!! Vadå?! De måste ju få veta om alla framsteg som görs ;)
Sen tillbringade vi kvällen med att äta god mat tillsammans med Robin och Lina, och sen även sitta och kolla på dem när de busade med en glad Agnes :) Hon var verkligen i sitt ässe - pratade och smilade som bara den..
Skönt att de fick se henne på det humöret med! De har bara hört talas om det.. Och alltid lyckats träffa henne när hon varit gnällig och övertrött :S
Men det är väl charmigt det med ;)


foto; privat
Agnes ska nog bli kock när hon blir stor, verkar gilla sleven iaf ;)


Nähä.. Hoppa ner i sängen jämte mina två älsklingar som redan sover kanske?

Imorgon jobbar Tony halv åtta till halv fyra.. Har inte mkt planerat alls.. Förhoppningsvis kommer Malin och Tilda en sväng så vi kan ut och knalla med barnvagnar och hundar - mkt roligare med sällskap ju :)

På torsdag eller fredag ska jag ta svininfluensa sprutan har jag tänkt.. Sjuuukt nervös!!
Men bättre att ta den än att bli sjuk.. Som Marcus har blivit - krya på dig :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0