Dagen efter och kalas :)

Idag har vi varit och firat lillebror Dill som fyllt år i veckan.. Kan ju säga det att det var en aning segt att överhuvudtaget ta sig ur sängen imorse! Var ju kvar hos mamma och pappa till klockan var strax efter 22 innan vi körde hem. Agnes hade somnat där och sovit en stund, men vaknade givetvis när vi skulle packa in henne i bilen och sen skulle hon ju inte somna om! Väl hemma här fick vi hålla på och gå med henne innan hon somnade. Iofs bara i typ 15min - men ändå :P Brukar inte behöva det alls. Sen sov hon väldigt oroligt på natten och skulle gå upp redan vid halv sju imorse - men det tyckte inte jag så jag tog över henne i min säng så somnade vi om och sov till klockan var nio - mkt skönt ;)

foto:privat
Morgonmys <3


Efter en massa mys i sängen med världens underbaraste Agnes så var det dags att klä på sig och åka ner och fira Simon :) Där bjöds det på en jättegod, men stark, kinagryta :) Mums! Och jag hade med de kärleksmums som blev över från dopet igår så det blev en bra efterrätt också!

Efter det så skulle de andra ner och kolla på Robins match, men jag ville inte åka ner där med en massa folk och så nu när vi varit lite snuviga.. Så vi stannade kvar i diö tills Tonys träning var över och då åkte vi hem.
Har kollat en film och tagit det allmänt lugnt och tror vi ska fortsätta med det resten av kvällen - orkar inget annat :)

Veckan som kommer nu har jag verkligen INTE mkt alls planerat.. Ska träffa Sofie en dag och kanske Emma o A en dag.. Men annars inte mkt.. Så har ni lust att träffas så bara hör av er ;)

Nähä.. Soffan och Agnes kallar ;)

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0