Dopdag :)

Ja, har egentligen inte tid att sitta här och skriva, men tänkte bara göra ett kort inägg :)
Väntar just nu på att mamma ska komma så att vi ska gå bort och börja med förberedelserna inför dopet. Ska ju bland annat duka och göra klart maten. Men det ska nog hinnas med :)

Är nervös konstigt nog.. Hmm..Aja.. Vettigt inlägg det här ;)

Får nog förresten äta upp det elaka jag sa om Calle i Idol igår.. Tyckte han var grym igår! Och tyvärr höll inte Eddie en hög klass utan han förtjänade att åka.. En annan som inte heller var bra var ju hans duett partner - Reza - vad hände med henne? Hon brukar ju vara i toppen men det kan jag ju inte påstå att jag tyckte att hon var.. Tove var helt klart bäst!!

Nähä, nog snackat om såna onödiga saker - nu ska jag fixa iordning mig och börja göra lite nytta!

Skriver väl här sen om hur dopet gick! Ha en bra dag!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0