Fars dag :)

Idag fick vi fira pappa Tony på sin första fars dag! Dagen började ju inte jättebra då han körde på ett rådjur på vägen hem från jobbet (jobbade ju dygn).. Men var bara bilen som fick sig en liten törn - Tony mår bra :)
Huvudsaken det ju! Han körde min lilla röda, så ena lampan blev intryckt men inget trasigt annars.. Så det är ju bra!
foto: privat
Myser med pappa <3


Sen när han kom hem så packade vi oss in i bilen och körde bort till Arnanäs där Tony o Agnes skulle vara och umgås med killarna där medans jag och Camilla begav oss ut till hästen..
Det gick jättebra att rida! Var lite spänd innan då det faktiskt är över ett år sen jag red senast! Men han var jättego! Och hööööög! Typ 40cm högre än lilla Atlas som jag brukar rida :P
Lär han världens träningsvärk imorgon - men kul som attan var det :) :) :)
foto:priva
Stalle.. :)

foto:privat
Lilla jag på stora Stalle ;) Glad är jag iaf!!

Var även första gången jag var borta i en timme från Agnes..! Och det gick bra..! Tony hade fått mata henne med mjölk jag pumpat ut i natt och han tyckte det var supermysigt för hon låg och kollade på honom och höll honom i fingret hela tiden :) Så sött! I o m att jag ammar så har ju inte han varit en del av det innan utan det är första gången han matar!!
Men ska väl erkänna att jag saknade henne en massa! Och har suttit o snuffat o sniffat på henne nu fram till hon somnade..

Ska väl försöka äta lite med.. Har inte ätit nått idag för jag var så nervös och förväntansfull inför ridningen..

Ska fira pappa sen ikväll med.. Skriver kanske mer sen!!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0