Förkylning och förberedelser...

Ja, imorgon är det då dagen med stort "D" - nej Robin, inte Diö-dagen utan Agnes Dop-dag :)
Kan inte fatta att hon redan är så stor så att det är dax för dop! Vi kom ju hem från bb igår känns det som?!
Aja.. Dop är det iaf och vi får väl hoppas att det går bra. Jag är ju givetvis dragit på mig världens förkylning så jag har knaprat alvedon som en idiot de senaste dagarna bara för att jag verkligen inte vill smitta ner sessan!
Är ju sååå jobbigt för dem när de är snoriga och dana :( Men än så länge är hon ok - lite slemmig i halsen kanske, men inget allvarligt för hon kan amma och så utan problem :)

Idag har jag varit mkt effektiv om jag nu får skryta (och i och med att det är min blogg så får jag ju det ;P) och har hunnit med en himla massa! Har bakat glutenfria frallor, blandat ihop dressing, kokat makaroner och gjort kärleksmums till dopet imorgon :) Nu har Tony åkt iväg på hockey med Mattias och hans pappa så nu tar jag kväll och sätter mig och gosar med Agnes en stund innan det är dags för henne att somna :)
Sessan har varit sååå duktig nu i 3-4nätter och somnat vid 20 på kvällen och sen inte vaknat för än vid 07 igen och vilja ha mat! Snacka om lyx! Hon är ju bara 3månader så det är rätt ovanligt att de har sån koll på dygnet, men det är skönt :)
Får väl hoppas att det håller i sig, peppar peppar!


Ikväll är det ju idol på tv:n och jag är grymt nyfiken på duetten mellan Erik ocb Tove - det kan nog bli nått i hästväg om de får till det ;) Och det hoppas vi ju på..

Bild; tv4.se
Tove och Erik in action ;)


 Ikväll tror jag att Calle åker hem! Det är Tonys favvo, men han är ju inte bra. Haha! Vem tror ni åker mina kära vänner?

Nähä, nu ligger Agnes och pratar i gymmet så jag ska dit och lägga mig och gosa en massa med henne! Tror hon känner att jag inte är 100 för det har varit lite mer gnälligt idag och hon har varit väldigt "pappig" - tur att Tony varit hemma! Mysigt för honom iaf :)

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0