Lat söndag :)

Fy och usch vad trött jag var idag! Sov nog ingenting i natt och jag kan inte skylla på snäckan då hon sov mellan 22.30 och 06.30 :) Var hemma hos Camilla, Mattias och Arvid och åt lite pizza, myste och spelade spel..
Hade två små barn som inte ville sova alls! Camilla och jag bytte barn och hon fick en gnällig Agnes som hon lyckades få att sova - medans jag och Arvid läste 20böcker eller nått ;) Sen skulle ju han med sova, men då fick mamma och pappa ta över;)

När de sen somnat så spelade vi lite spel och annat :)
Jag hade inte en bra dag - speciellt kaninspelet sög jag verkligen på!! Mattias vann en tävling där man skulle styla en kanin genom att få en beskrivande text - vet inte om han ska vara så stolt för det iofs ;P
Men sen blev det lite kortspel och där regerade jag och Camilla som vanligt :) Trots fusk så kunde inte killarna slå oss!

Var väl hemma vid halv ett och man var rätt mör - men lyckades trots det inte sova! Sååå segt!
Imorse när jag vaknade (läs; Tony väckte mig) visste jag inte ens var jag var! Så dagen idag har blivit mkt lugn.. Tony räffsade lite löv och har varit och tränat medans jag och Agnes har hållt oss inne och bara kollat film och myst :) Perfekt!
Nu är min pappa här och han och Tony kollar IFK Götebord-AIK, och jag slänger väl med ett öga på det då och då ;)
Snart kommer mamma och siss och då ska vi äta lite äppelpaj - det är mer min melodi det ;)

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0