Tisdag

Har varit mkt effektiv idag trots att jag endast sov tre timmar i natt! Vet inte vad som hänt - men sover hur dåligt som helst! Agnes sover nätterna igenom men jag ligger och vänder och vrider hela nätterna känns det som :S
Som igår; Gick o la mig vid midnatt, låg och vände och vred på mig en timme och hann precis blunda och vaknade då av att Agnes skrek i sömnen :( Upp och klappa om henne så att hon somnade om, sen ner i sängen och försöka somna om igen.. Lagom till att man började känna sig trött så var det ju givetvis värsta kattslagsmålet på vår altan! Upp o jaga i väg katterna och springa genom hela huset efter våran som jag inte ville ha inne då han var helt nersmutsad och galen!! Gav upp efter fyra rundor genom huset och lät kattaskrället vara inne iaf :S Ner i sängen somnade precis om - då vaknar jag av att Agnes skrek i sömnen igen!! Inte alls kul när det blir så.. Tycker så synd om henne!! När man ej vet vad som händer liksom.. Aja.. Sen somnade jag när klockan var runt halv fyra :) Och vaknade vid halv sex av att Agnes tyckte att det var dags att få mat.. Suck liksom!!
Men men.. Ska inte klaga när man har en jobbig natt varannan månad - finns dem som har det så jämt!!

Idag har man hunnit med att städa hela huset och fick även lite besök av Malin och Tilda.. Så vi var ute och gick en långrunda med de två håriga med (haha.. hundarna alltså ;) och pratade en massa skit och så.. Lika trevligt som vanligt :) Är så kul att vi hamnade i samma mammagrupp - för det är hur trevligt som helst att ha nån att prata med som är i samma situation som en annan.. :)

Nu på kvällen gjorde vi lite taccos, med kyckling- mums! Och nu är det hockey igång på tvn :) Snart Desperate Housewifes ;)

Får förresten panik på alla som tjuvstartar med att julpynta..! Förlåt att man är gammalmodig - men vill ej göra det förrän till första advent.. Ok, alla ni som vill får gärna göra det - men ni behöver ju liksom inte kolla ner på oss som inte gör det..! Jag vill inte ha jul längre än nödvändigt :P
Är nog för att man fyller år så sent som man blir lite anti..! Missförstå mig rätt - ÄLSKAR allt mys - men hatar julstöket.. :P

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0