Vaccinerad!

Japp, då sitter man här - nyvaccinerad och glad ;)
Hehe.. Nä men nu har jag det äntligen gjort!! Hade ju läst fel och fått för mig att det var hela dagen de hade vaccinering - så vi åkte ju ner vid tio imorse, men de öppnade ej för än vid två! Segt som fan!
Åkte och stooorhandlade (hej då pengar!) och sen hem, packade upp, lagade mat, fick besök av Camilla och Arvid som vi även passade på att bjuda på mat ;) Sen skulle Camilla ändå ner till älmhult en sväng så jag åkte med henne.. Fick komma in direkt och få sprutan..
Känner att det blir ömmare och ömmare nu - men hoppas man inte blir helt kass!!

Annars har det varit lugnt idag.. Eller ja - det är full rulle på Agnes ;) Bävar för den dagen hon kan förflytta sig med!! Än så länge rullar hon ju bara en massa - men det är nog att hålla koll på henne!!
Just nu ligger hon och sover, men hon vaknar nog snart och då är det full fart ett par timmar till innan det är dags att nana för natten..

Nähä.. Sätta mig i soffan och mysa med mannen kanske ;) Han kollar hockey så det går ingen nöd på honom.. O han har precis druckit must!! Fy..!! Får man ju inte..

Imorgon ska han bära upp jullådorna så att man kan börja planera vilka stjärnor som ska vara i vilka fönster ;) För snart är det ju dags att tända!! Jippie ;)

foto;privat
morgonmys <3 

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0