2 månader <3

Ja, idag så är då lilltösen 2 månader! Kan inte fatta vart tiden tagit vägen.? För på ett sätt så känns det som om det var igår vi plussade och så är det snart ett helt år sen!!
Men fatta vad livet har förändrats sen hon kom till oss.. Vad gjorde man innan liksom?! Kan ju bara upprepa mig och säga det att hon är det bästa som har hänt mig! Vet att jag bara tjatar om det hela tiden, men det är ju sanningen :P
Kan verkligen inte fatta att denna helt perfekta lilla varelsen är vår <3
Hon är nog en av världens snällaste barn med - sover hela nätterna och är för det mesta glad och pigg hela dagarna :) Så kul!
Nu har hon hittat bra nattrytm tycker jag med, för hon somnar mellan 21-22.30 o sen sover hon till 5-6 :) Helt perfekt! De sista nätterna har vi till o med gjort så att när jag ammat sista gången vid 21 så har vi burit in henne i sin säng (som står jämte min sängsida) o lagt henne där när hon varit trött men fortfarande vaken.. Så har hon legat där en stund o suttat på handen o sen somnat av sig själv :) Så dukigt!

Har sån fruktansvärd träningsvärk i rumpan o låren idag! Jag, Tony, Agnes och Pluto gav oss ut på en långrunda igår(som jag har gått flera ggr innan), men det var tydligen lite för långt för kunde knappt komma ur sängen i morse :S Snacka om otränad! Får snart panik..! Men men.. Man ska ju inte börja för tidigt, speciellt inte när man inte varit på återbesöket med snittet än.. Får väl ta tag i det snart.. Bläää..

Idag har vi inte gjort mkt.. Blåser för mkt för att det ska vara skoj att vara ute på långpromenader - blir en kort runda med hunden bara tror jag..
Men jag har hunnit med att sitta och dona med inbjudningskorten till hennes dop - de blev rätt bra om jag får säga det själv :)
Hur har ni andra gjort ang dop? Är ju så mkt som är känsligt.. Typ vilka man ska bjuda, vilka som ska vara faddrar mm..
Vi har kommit fram till att vi endast kommer att bjuda in våra familjer + respektive samt min mormor och farmor och farfar.. Hade väl gärna bjudit in hela tjocka släkten - men vi blir redan en stor hög med folk och vi känner väl att det mest ska vara de närmsta som ska komma.. Men som sagt - en svår fråga då man inte vill göra folk besvikna.. :/

Aja.. Ska ner och kolla vad mina älsklingar sysslar med :) Sist jag såg dem låg de på soffan och myste så det finns en stor sannolikhet att de somnat där ;)

Puss&KRam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0