Kallt!!

Brrr.. Nu känns det verkligen att hösten är här! Var ute nu på morgonen en sväng och planterade (äntligen!) mina vita ljung som jag köpte förra veckan, och det var så kallt att mina händer typ domnade bort! Men visst - luften är ju frisk och så :) Hellre detta än ösregn! Får se om man packar ner snäckan i vagnen sen när hon sover middag för då brukar hon sova nån timme istället för de där 20min tupplurerna det är resten av dagen. Ska dock inte klag för hon sover ju oftast hela natten och det är ju skönt det ;)
Fast det gjorde hon inte i natt, så man är lite sliten idag.. Får dock skylla mig själv då jag chansade och åt mat som tydligen var liiite för snäckans mage :/ Trodde inte det.. Men men.. Så hon låg och vred och vände hela natten - verkade dock inte som om hon hade jätteont utan hon var bara rastlös.. Tror det var lite tack vare massagen igår med - hon sov mkt mer på dagen än vanligt! Så kan det vara ibland..
Ja, efter massagen så hängde jag med Malin, hennes syrra och Tilda och shoppade och åt mat :) Var riktigt trevligt :) Hittade 3(!) klädesplagg till mig själv - kommer inte ens ihåg när jag köpte saker till mig själv sist :S
Det blev en jättegosig svart (ovanligt) kofta i längre modell, som jag kommer slänga på mig med endast ett par leggings till! Så underbart gosig - me like ;)
Sen blev det även en svart/röd/grå rutig skjort/klänning som jag tänkt ha på dopet.. Var lite komiskt för jag sa till Malin att jag var på jakt efter en sån och sen när vi var inne på Lindex så hittade vi exakt en sån jag letat efter - händer ju aldrig annars! Sen hittade jag även en grå trekvartsärm tunika på Trend House :) Den blir det nog att jag använder på nyår tillsammans med ett par snygga leggings och en massa halsband :) Så nöjd :)
Sen köpte jag ju givetvis lite till snäckan med! Blev tre randiga bodys i olika färger + en som det stod "little angel" på <3
Hade en smula ångest när jag kom hem kan jag ju säga :P
Men men.. Var en trevlig dag :)

Idag blir det betydligt lugnare - Tony jobbar eftermiddag/natt så vi är ensamma och ska försöka underhålla oss :) Haha.. Ska städa och fixa iordning så att det inte är nått vi MÅSTE göra imorgon då vi ska ner till skåneland och hälsa på farmor, farfar och förhoppningsvis resten av släkten om de är krya :)

Nähä.. Nu ser det ut som att Tony vill ha lite mat innan han ska och jobba så är väl bäst att fixa det!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0