Lördag :)

Blivit väääldigt dålig på att uppdatera - men tror att alla har överseende med det när ni vet att jag har en liten underbar dotter som jag hellre umgås med ;)
Nu fick jag dock ett litet tillfälle att sitta här själv när Tony myser med Agnes - eller ja, det låter som om hon skäller ut honom :P Men det får han se till att krångla sig ur ;)

Nähä.. I veckan hände det inte överdrivet mkt.. Var på babymassage i tisdags och träffade kusin Sara + hennes barn 2 barn i torsdags hemma hos mormor.. Skiljer inte mkt på Agnes och Saras yngsta barn så det var skoj att träffa dem och så :)
Igår var vi nere i älmhult med resten av klanen Johasson och käkade pizza och kollade idol, där jag förövrigt tyckte att Rabhi kunde åkt - klarar inte av hans röst..! Men det är ju en smaksak och tydligen var det fler som gillade honom än de som gillade Niklas :/
Vi lottade även till vilka vi ska köpa julklappar.. Kul det :) Är ju inte långt kvar..!

Idag har jag varit nere hos mamma o pappa, medan Tony var med Mattias i växjö.. Med sig hem hade han köpt Wii :) Så ni kan ju gissa om vi har spelat nu på eftermiddagen! Men så klart så är det hockey nu så då fick vi ta en paus.. Hade planerat att ge varandra det i julklapp men så hade de nått erbjudande så vi passade på nu - kan ju bli skoj i höstrusket!
Sen hade han även köpt ett par knallrosa hörselskydd (så nu kan man kolla innebandymatcher utan att oroa sig om för hög ljudnivå) och en jättefin tröja till Agnes :)

Nähä.. Ska väl fortsätta dona med lite bilder som jag håller på med.. Måste ta tag i att bränna ner alla foton på skivor.. Nån dag.. Kanske.. ;)

Här får ni iaf en ny bild på snäckan;



Nä, nu ska jag ner och mysa med min lilla familj <3

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0