Söndag..

Japp, då har ännu en helg nästan försvunnit - har iofs hela dagen idag kvar, men det går ju så fort!
Igår så var jag & Agnes nere och kollade när damlaget spelade innebandymatch :) Gick riktigt bra då de ju vann.. Och Anges var hur lugn och fin som helst! Dock fick jag inte hålla speciellt mkt själv, där fanns ju ett par andra som var frivilliga till det :P
Aja.. Sofie och Emma + Albin var ju med där och det var ju kanonkul att träffa dem och sitta och snacka lite (läs; en massa) skit :) Har inte blivit så ofta av olika anledningar - men vi hoppas vi kan ändra på det nu!
Sen kom man hem och då hade älsklingen donat med mat, så det var bara till att päsa ner sig i soffan resten av kvällen.. Passade på att gå en runda med hunden när Agnes var nyammad och hon och Tony bara låg och myste.. Usch vad kallt det var! Snart jul ju :( Ska iofs bli kul med jul nu när man har Agnes och hon är med om allt första gången.. Kan ju säga det att kameran går varm här hemma.. Tar kort jämt! "Åh, nu har hon den bodyn första gången" eller "Första gången hon är nere i källaren" :P
Ja, ni förstår ju att det blir endel foton :P
Men hon är ju världens underbaraste och snällaste dotter så man måste ju ta en massa kort och visa hela världen ;)
Helt seriöst så trodde jag aldrig att jag skulle få sova så här mkt som vi får göra.. Hon somnar typ vid 21-22 och sover till 6-7 :) Så skönt! Och på dagarna är hon väldigt lugn och beskedlig :)
Hon älskar ju sitt fina babygym och ligger och pratar och sprattlar som bara den! Sen somnar hon på 2 röda sekunder.. Så underbart gulligt :)
Bjuder på en bild när hon ligger utslagen efter förmiddagens bravader ;)
Foto; privat

Nähä.. Ska ta och bege mig ner i huset igen.. Tony ska och spela lite innebandy och jag tror att jag & Agnes + hund ska ge oss ut på en långrunda.. Har inga andra ideér..



Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0