Underbar höstdag :)

Ja, annat kan man inte säga om dagen idag :) Frisk luft och klarblå himmel - då kan till och med jag stå ut ;)
Jaha, idag började jag ocn snäckan dagen med lite sovmorgon.. Gäller ju att passa på när man kan ;)
Nä, men var ju iväg på me&i-party (köpte en fin molnklänning till snäckan) igår så var hemma strax efter 21 och då ammade hon och sen somnade hon så jag fick bära in henne i sängen.. Sen sov hon till strax innan fyra då hon vaknade till och jag gav henne nappen och hon somnade då om till sex innan det var dags för amning.. Skönt alltså :) Sen låg vi kvar och drog oss till klockan var gott och väl 9.. Tony stack till jobbet vid halv åtta så han var förvånad när han ringde vid 9 och vi fortfarande låg och sov - haha :)

Idag har jag hunnit med att gå långrunda med hunden och sen även städat av lite lätt.. Ska äta lite och sen kommer Camilla hit en sväng :)

Tror minsann att pastan är klar nu.. Så bäst att äta medan hon sover kanske ;)

Ikväll ska jag tända massa ljus och bara kolla på tv :) Ugly Betty, Desperate houswifes och Christine + att Tony är hemma, kan livet vara bättre?

Nu måste jag äta så att jag kan pussa på min underbar dotter resten av eftermiddagen bara ;)

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0