1 månad :)

Idag är då Sessan 1 månad gammal :) Det går undan!
Dagen har varit mkt händelserik o jag kan ju säga det att jag har en mkt övertrött liten Agnes här hemma..! Hon o Tony ligger inne i sängen o myser - o förhoppningsvis somnar hon snart med! Har väl sovit två timmar totalt idag :( Inte bra alls.. Men har varit iväg o så + att hon sov väääldigt mkt igår o i natt.. Men men.. Hon kommer väl ikapp med sömnen inatt :)
Hade mammaträff idag.. O jag o Malin bestämde oss för att samåka ner så vi hann prata en hel massa strunt då med :) O sen blev det två timmars snack med de andra tjejerna.. Så söta barn med!
Tyckte dock att jag tillbringade mestadels av tiden med att byta blöja - undrar vad hon har ätit inatt :P
Sen var det inom affären o handla o träffa jobbarkompisarna innan vi körde vidare till Vislanda o träffade min mormor (Agnes gammelmormor) o fikade lite.. Fick med lite stickade tröjor hon gjort till sessan med :)

Nähä.. Tänkte kolla på Roasted på 5:an o se om det är nått att  ha.. Sen blir det sooooova för mig med! Har ju inte vilat middag idag o det känns!

Imorgon blir det först öppna förskolan (om vi orkar) vid 13.30 o sen vid 18 så är det leksaksparty i Killeberg med Emma o Sofie :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0