4 veckor gammal :)

Ja, då har det gått 4 (!)veckor sen lilla Agnes kom till världen med dunder o brak..
På ett sätt känns det som om det var igår, men på ett annat som att man har haft henne hos en hur länge som helst.. Ska ju villigt erkänna att jag precis innan förlossningen var livrädd för att man inte skulle klara av att bli mamma..! För hur ska man kunna allt som man behöver kunna liksom?! Men kan ju nu efteråt säga att allt kommer naturligt - känns som om det är meningen att jag skulle bli mamma till Agnes :)
Nu när det har gått ett par veckor så har man ju börjat lära sig tecken på om hon är hungrig, vill bli bytt på eller kanske bara lite trött.. Kan ju tillägga det att hon gnäller väääldigt lite - o det är vi ju tacksamma för :) Fast det kan ju ändras snabbt! Igår hade vi en inte så roligt kväll.. :/
Var på me&i-party hos Camilla o det var supertrevligt! Köpte en molnbody, en snigelbody o ett par rosa velourbyxor med ett hjärta på rumpan :) Så fiiina ;)
Sen var vi väl hemma strax efter nio, o då Agnes typ inte sovit alls bra på dagen trodde jag i min enfald att hon skulle somna snabbt o smärtfritt när vi kom hem.. Oj, vad fel jag hade!!
Hon var så uppe i varv att hon absolut inte kunde somna.. Så tror klockan var närmare ett innan hon däckade (mellan oss i sängen..) av ren utmattning.. Ammade en gång vid 4 o sen vid 8 tyckte hon det var dags att gå upp..
Så det var lite livat.. Men jag vet att det finns de som har det mkt värre så jag gnäller inte.. Det är bara att ta det :)

Nähä.. Amma lite nu kanske ;) Får snart besök av Kristine o Maja :) Sååå kul att snacka lite skit :)

Agnes <3

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Dinka

Vilken dag kan du? Jag kan vilken som dock på måndag efter kl13.00 då vi är på BVC.



kram!

2009-09-04 @ 15:01:37
URL: http://dinki.blogg.se/
Postat av: Dinka

Hej du!

På torsdag går bra efter tolv. Kolla med de andra ifall de kan..annars kan vi som kan träffas.Kan kanske bli svårt och fixa så alla kan samma dag.



KRAM!

2009-09-04 @ 20:03:39
URL: http://dinki.blogg.se/
Postat av: Isabel

Vilken liten sötnos! <3

2009-09-11 @ 09:04:57
URL: http://lillafairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0