Kalas :)

Idag har vi varit nere o firat Marcus som fyllde 19 den 9/9.. Blev god mat och efterrätt - tackar man aldrig nej till!
Känns som om man lever på smörgåsar i veckorna när man är själv hemma med snäckan.. Har ju inte tid till mat precis ;)
Nähä.. Men annars har det varit lugnt.. Igår så jobbade Tony dygn så jag var med pappa och Jessika nere på Älmhultsdagarna med Agnes. Vi vågade oss ut trots svininfluensan! Är ju utomhus, så tror inte det ska vara så farligt.. Såg iaf en hel del andra bebisar där så inte bara vi som tänkte så iaf :)
Blev dock inte så mkt shoppat - bara en IdaP-Design body med hjärtan + ett par strumpebyxor till snäckan.. Hon användet ju fortfarande strl. 50-56 så har hur många kläder som helst som hon inte ens använt och kanske inte kommer hinna använda ;) Men skoj som attans är det! Jag kommer säkert aldrig mer att köpa kläder till mig själv - inte alls roligt ju om man jämför!
Sen gick jag och Jessika bort och kollade in slutet på Robins träningsmatch.. Ja, Agnes var ju med också ;) Låg och sov i vagnen.. :)
Efter det så åkte vi ner till Diö och vilade en stund innan Ann, Kim o Rickard kom ner för lite mat och så..
Var kvar till 21tiden innan jag körde hem till mitt ensamma hus.. Känns rätt konstigt när det bara är jag o Agnes hemma - men det går bra :)
Var mer mörkrädd när vi bodde i Diö.. Då var jag tvungen att sova med dörren stängd o lampor tända - det har jag inte nu..!

Nähä.. Ska kolla lite på filmen Tony har igång.. Agnes ligger inne i sängen och sover så gott så ;)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0