Onsdag :)

Jaha, idag har man varit duktig som attan ska ni veta :)
Började dagen med lite mysig sovmorgon med mina två älsklingar.. Sen var det bara att gå upp o ta tag i det gigantiska jobbet med att vika tvätt.. Suck, vad trist det är!! Men men, tvätten hoppar ju tyvärr inte in i garderoben själv :(
Sen efter det så fixade Tony lite lunch innan han begav sig av till jobbet.. Jobbade från 13 idag till 09 imorgon - så trist!!
Själv fortsatte jag dagen med att städa hela huset :) Varvat med att amma, byta och gosa med Agnes givetvis ;)
Efter det snörade jag på mig promenadskorna och gick ut och gick en långrunda med Pluto och Agnes sovande i vagnen.. Råkade gå lite längre än jag tänkt, så när jag kom hem igen efter 1½timme eller nått så var det bara att kasta sig i duschen och sen packa in Agnes i bilen och köra hem till Sofie för en liten fika :) Hinner ju aldrig träffas så gäller att passa på när det funkar för båda :)
Var kvar där till nu strax innan 19 och blev bjuden på supergod fika - chokladbollar OCH märänger :) Kan det bli bättre? Tur att jag varit ute och gått innan så att man inte börjar lägga på sig kg igen.. Har ju blivit av med alla graviditetskg + några till så har inte lust at få tillbaka dem ;)
Fick även träffa Linnea en liten sväng, så hon passade på att få hålla Agnes lite.. Var en mkt trött Agnes vill jag lova.. Hon han inte mer än komma in i bilen så somnade hon..
Men nu har hon vaknat igen och ligger här jämte mig och suger på sina händer - tydligen mkt goda :) Bättre än napp iaf ;)

Nähä.. Jag ska ner och slänga i mig lite mat innan det är dags för Idol och sen Greys!! Äntligen!!

Imorgon blir det nog rätt lugnt i och med att jag gjort så mkt idag.. Så ska nog bara vara hemma och gosa med världens finaste Agnes <3

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0