Torsdag..

Veckorna rullar på i rasande fart - redan torsdag!! Aja, skönt att det är så iaf :) Betyder ju att man trivs med tillvaron ;)
Agnes ligger jämte mig o kollar i babygymmet. Är roligare nu när hon verkar gilla att ligga där o kolla läget - första veckorna så har de ju inte så stor koll på läget utan de mest finns till.
Men kan lova att det händer mkt på kort tid! Nu följer hon med blicken (fast det bästa är att kolla på lampor än så länge) o har börjat ge sig på leenden :) :) :) Alltså jag kan lova att hjärtat smälter när man ser de minerna!
Fast hon är ju söt hela tiden så det spelar ingen roll!
Kan inte förstå att jag har kunnat få ett så snällt barn heller.. Hon sover o äter mest.. Har haft ett par skrikepisoder, men enligt mina föräldrar (som hörde det värsta utbrottet hon haft) så var det ingenting! O jag som tyckte det var det värsta jag någonsin hört!! Men finns väl inget värre än att ha ett otröstligt barn?! Så jag är glad att vår lilla snäcka - än så länge - verkar trivas med tillvaron o inte ha ont nånstans!
Växer ju så det knakar med :)

Igår vågade vi oss ut för första gången på ett par dagar.. Åkte ner till Diö o var ute o gick med moster Jessika som hade studiedag igår.. Blev en riktig långrunda genom hela byn o jag kan lova att jag som inte gått så långt pga av jag får ont i såret, hade träningsvärk igår på kvällen! Höfterna o låren - aj aj aj! Dags att börja träna snart kanske det är ett tecken på?! Har tänkt gå på Linas gympapass på friskis :) Ska bli skoj o jag har nog lockat med mig några till ;)

Idag ska vi snart bege oss ner till Älmhult för att träffa Malin, Emma o Dinka + deras små söta bebisar :) Kommer nog bli en hel del snack o fika o kanske en promenad om vi orkar med det ;)
Sen ska jag se om mammi jobbar där inne idag så kanske man åker in o träffar henne med.. Sen lite handling (blöjor o annat tråkigt), innan jag ska åka hem till mitt ensamma hus.. Tony jobbar kväll/natt.. :(

Nähä.. Börjar göra oss iordning kanske? Tonade förresten håret igår - blev liiiite mörkare än jag tänkt.. Men men.. Kul med förnyelse :)

Bild på världens sötaste;

Nyvaken i sin fina pyjamas :)

Nu slockande hon i gymmet :) Så underbart söt <3

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: karola

Vilken liten söt raring!

2009-09-26 @ 18:34:39
URL: http://alltidinredning.blogg.se/
Postat av: Malin S

Vilken sötis, grattis =)

2009-09-26 @ 22:59:51
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0