Usch o fy o blä :(

Har givetvis lyckats dra på mig en förkylning..! Såå segt! För min egen del så gör det väl inget, men är rädd att smitta ner snäckan.. Blir ju inte alls bra om hon får det.. Men än så länge verkar hon pigg så man får hoppas det håller i sig :)
Idag har vi varit nere o skrivit på faderskapspapprena på socialförvaltningen - så nu är Tony pappa i alla register :) Sen var det meningen att jag skulle träffat E, M o D +deras bebisar, men vill ju inte smitta ner nån så det blev till att ställa in :/ Blä så trist! Hade verkligen sett fram emot det ju.. Men får försöka planera in nästa vecka istället..

Igår var vi på BVC med Agnes.. Nu vägen hon 4390gram och är 54,5cm :) Stora damen nu ju ;)
Var även duktig igår när vi kom hem - gjorde 6 (!) sidor i mitt scrapbok-album jag gör till Agnes.. Så nöjd så..
Idag har man bara vikt lite tvätt o ska nog inte göra mer, utan sikta in mig på soffan o hoppas man blir frisk till helgen.. Är ju Älmhultsdagarna. Tony jobbar hela lördagen, men jag tänkte se om mamma&pappa ska in på dagen så man har några att gå med.. Får ju passa på om vädret tillåter ;)

Nähä.. Soffan ropar! Agnes ligger där o snarkar - så underbar <3

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0