Tråkig dag!

Idag har det varit en sån där dag som man bara segat sig igenom. Varken jag eller sessan har väl varit på vårt allra bästa humör och det kan man nog skylla på hennes tänder som är på väg igenom och gör att vi alla får sova lite sämre än vanligt :S
NU förstår jag vad alla mina vänner som inte fick sova i början när deras bebisar kommit, vad de menar! För usch vad jobbigt det är när man inte får den sömnen man behöver! Har ju haft sån tur innan att man fått sova mer eller mindre hela nätterna - tack för det :)
Så idag har vi inte gjort ett dugg! Bara läst böcker och myst :)
Just nu sitter vi och kollar Djurgården-HV. Jag och Tony alltså - sessan sover.

Imorgon ska vi förhoppningsvis till Hönetorp och träffa mina fina kusiner + barn! Ska bli skoj att få se det nya tillskottet som visst redan hunnit bli 3månader! Och vi som inte ens hunnit träffa honom än! Hoppas verkligen det blir av imorgon!

Nähä.. Kolla lite hockey och sen hoppa i säng :)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Thambert

Hejsan Malin! Jag har bilderna på Mary och lite info som du säkert skulle vilja ha. Skulle jag kunna få din mejl så att jag kan mejla detta till dig?



// Sabina

2010-04-23 @ 21:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0