Dagen före..

Jahapp mina vänner! Tiden rusade visst iväg och nu är det redan dags för biopsi imorgon! Inte en dag för tidigt! Min stackars sessa har gått ner lite mer i vikt och är inte alls pigg :( Inte många knop som görs om dagen och jag kan ju lova att det kliar i hela mig efter de här stillasittande veckorna!! Men hey, vad gör man när det finaste man har inte mår bra?!

Har försökt göra så lite som möjligt, men ändå ha nått inplanerat varje dag så att det händer nått. Igår fick vi  besök av fina Ela (elarecur.blogspot.com) som har bebis i magen :) Såååå mysigt!
Är nästan lite avundsjuk på det häftiga de har att se fram emot ;)

Idag hade vi först besök av de bästa = Emma&Albin och Sofie. Blev lite fika och en massa snack då vi träffas alldeles för sällan!
Sen körde vi bort en liten runda till Camilla och kusin Arvid för att umgås, men lilla sessan som ej sov så mkt idag + dåligt igår natt var trött efter nån timme så vi fick vackert åka hem.

Hemma åt vi, duschade henne och nu har jag precis lagt henne för natten. Hoppas hon sover bättre i natt! Är ju en jobbig dag imorgon.

Har satt kl på halv fyra i natt för att jag ska upp och ge henne välling. Efter 4.00 får hon inte äta och efter 6.00 får hon inte dricka mer.
Men hoppas att biopsin tar och att det går snabbt! Har ju varit med om det ett par ggr så vet ju vad det handlar om..

foto;privat
Min fina, trötta sessa! Så här tillbringas mååånga timmar om dagen :( Inte typiskt för en ettåring som precis lärt sig gå... :,( Men nu blir det ändring!! :) :) :)


Oh, förresten - en massa j*vla krabb med hästen! Nu är det nog inte hasen som krabbar utan en inflammation i benet? Om det inte är en lös benbit.. Röntgen blir det nog.. :(
Piss med!

foto;privat
Min fina Marre! Fy vad det är tråkigt när det krabbar :(


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0