Överraskad..!

Ja, det blev vi igår när vi trodde att vi skulle på inflyttnings/förlovningsfest hos våra fina vänner Camilla och Niklas, men sen visade det sig att vi skulle få vara med på deras bröllop istället! What?! 
Var länge sen jag lipade så mkt vill jag lova.. Först när jag såg ärebågen och skylten och jag började förstå vad som var i görningen. Och sen när de kom ut ur huset och var hur fina som helst! Sen var det lugnt hela ceremonin, fram tills dess att sista låten kom och de vände sig om mot oss och man fick se hur lyckliga de var! Då bröt jag, Sofie och Camilla ihop och lipade nått fruktansvärt.. Så underbart fint <3
Är så lycklig över att vi fick ta del av deras stora dag!
Stor lycka till i framtiden till er Herr och Fru Sällberg :)

Snäckan fick sova hos mormor och morfar och det verkar inte ha gått någon nöd på henne.. Var nog jobbigast för oss ;)
På tisdag ska vi  in och ta celiakiblodprov och jag nästan hoppas att det ska visa positivt så att man kan gå vidare och ta tag i detta.. Känns som om det är något som är fel och är det bara det så hade det ju varit skönt.. Hon är så trött, gnällig och sover inte alls bra.. Så det måste vara något!

foto; privat



Puss&Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0