Alla <3 -dag 2010

I och med att vi hade en sen natt igår med tjejfest så har det varit en mycket lugn dag idag! Tony jobbar dygn, så han åkte hemifrån redan vid åtta imorse - så sen dess har vi fått klara oss själva!
Var nere en sväng hos mamma och pappa i Diö och fick äta lite god mat och spela alfapet en omgång, men nu har vi varit hemma en stund och sessan har hunnit somna för natten medan jag givetvis fastnade framför datorn :S
Ska ner och kolla slutet på Project Runway som jag har spelat in och sen blir det nog en film eller nått innan det är dags att krypa ner i sin ensamma säng! Har ju flyttat in Agnes i sitt eget rum. Känns helt overkligt att vi redan har gjort det - och hade ni frågat mig när jag var gravid eller när hon var nyfödd så hade jag inte ens kunnat föreställa mig att ha henne någon annan stans än hos mig! Men detta har än så länge funkat bra! Anledningen till att vi flyttade henne var att det kändes som om vi höll på att väcka varandra hela nätterna - så detta blev en bättre läösning + att jag läste i nån bok att det är en jättebra ålder att flytta in till eget rum för dem för de är ofta så positiva till nya saker.. Men detta är ju så klart olika från barn till barn.. Får se om jag står ut med att ha henne där eller om hon hamnar inne hos oss igen - det är ju SÅÅÅ mysigt :)

Kanske skulle skriva några rader om gårdagen? För att sammanfatta hela kvällen så räcker det med att skriva: Sjukt roligt! Haha.. En massa fnissande och slickande ;) Haha.. Skrev upp mig för att ha ett sånt party hemma så är det nån som är sugen att komma så är det bara att höra av sig!

Nähä.. Ner och kolla lite film kanske?

foto: privat
Den största kärleken av dem alla <3

Hoppas ni alla haft en underbar alla hjärtans dag! Jag har iaf pussat en massa på min underbara dotter :)
Hon kryper snart förresten!! Inte alls långt tills dess..

Imorgon blir det öppna förskolan i Diö tillsammans med Malin&Tilda och Kristine&Maja + en massa andra hoppas jag! Sen får vi se vad resten av veckan har att erbjuda!!

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Ela

Hej vännen!

Hur står det till? Allt bra med er??..



Vilken go bild på er :o).. Så charmig lilla Agnes!



Händer i helgen annars??.. Hörde om ert besök ni fick härom-kvällen, usch vad ruggigt!.. Undra om det verkligen var sant?.. Aja, få vi skvallra om mer när vi träffas nästa gång..



Kramar



Kramar

2010-02-19 @ 11:40:15
URL: http://elarecur.blogspot.com/
Postat av: Ela

Hej vännen!



Ville bara skriven en liten hälsning till dig!



Hoppas allt är bra med er..



Stora Kramar

2010-02-22 @ 14:33:00
URL: http://elarecur.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0