Dålig uppdatering..

..igen! Usch vad jag försummar er som läser denna blogg! Känner mig inte alls inspirerad till att skriva här på bloggen..! Får se om man kanske tar och avvecklar - eller vad tycker ni mina kära läsare?? Ser ju att ni är rätt många som är här inne och läser, någon måste ju ha en åsikt ;)

Nähä.. Om man skulle uppdatera läget lite snabbt kanske? Har ju inte skrivit på en vecka så det är ju endel som hänt - men jag tar det väl i stora drag..
Måndag; då var vi nere i Diö och var på mamma&barn-träff i missionskyrkan tillsammans med bla. Malin&Tilda och Kristine&Maja! Var en himla massa mammor(och pappor)&barn så det var supermysigt - men man var rätt trött när man kom hem ;)

Tisdag; var man en sväng i Ljunbgy tillsammans med Helen och Anne.. Passade på att köpa foder till Stalle, några pyjamasar och en mugg till sessan - annars hände det inte så mkt då vi bara var "chaufförer" eller sällskap kanske ;)

Onsdag; babysimmet som vanligt! Oj, vad det är mysigt! Tycker det är SÅ trist att det bara är nån gång kvar! Agnes gillar ju det som bara den! Kanske inte att vara under vattnet precis - men att bada och plaska är mkt roligt :) Efter det hade vi som vanligt vår mamma lunch på IKEA :) Jag, Malin och Josefin + barnen - alltid lika trevligt :) Sen gick det utför med den dagen! För sessan fick sitt allra första sår! Slog i precis vid ögat...! Blev visst inte så farligt som jag trodde :P Men blev lite (läs; mkt) skärrad då det var första gången jag fick se hennes blod + att hon blev jätterädd och ledsen! Det skriket vill jag inte höra fler gånger :( Aja.. Natten blev lite siochså för hon kom inte till ro.. Så var inne hos henne i snitt var 15minut - inte mkt sömn med andra ord! Tack och lov var Tony hemma dagen efter så att jag kunde få några timmar på morgonen att sova ikapp :) Skönt det!

Torsdag: Tillbringades bara hemma med en massa mys efter en jobbig natt ju..

Fredag: Körde ner till Diö och skulle egentligen gått en runda med Kristine&Maja men det snöade så mkt att det slutade med att jag fick köra bort till dem och så fick vi stanna inne och bara umgås och prata..! Inte fel det heller :) Alltid lika trevligt :)
Sen körde jag till mina föräldrar och var där till halv nio då Tony ändå jobbade.. Så det blev en del Alfapetspel och en massa god GI-mat :)

Lördag: började dagen med att sticka bort till Camilla, Mattias och Arvid för vi skulle ut och fixa med hästarna.. Tog väl nån timme eller så - men gick ju inte att bära så mkt hö som vi brukar för det var så mkt snö! Sen körde vi hem och på kvällen så kom Helen&Anne, Mattias, Camilla&Arvid, Britt och Marcus så kollade vi på melodifestivalen och pratade en massa.. Har ont i skrattmusklerna idag efter att jag, Camilla och Helen bröt ihop över att en bil med en fårskinns-rattmuff är en vinterbil och lite andra skämt i den genren!! Hahaha!! Skrattar nu när jag skriver med.. Sjuuukt roligt var det :D Så det var en toppentrevlig kväll!
Söndag: Idag har vi varit nere i Diö. Först på brunch hos Robin&Lina och sen stack Tony bort på träning så då körde jag hem till mina föräldrar så länge.. Fick se alla de fina inköp de gjort till Agnes och andra framtida barnbarn till dem :) Fina grodtallrikar och haklappar :)
Nu hamnade man här vid datorn och mkt mer händer nog inte ikväll.. Har hur många nya bilder på Agnes som helst - men kameran ligger där nere och jag orkar inte gå ner och hämta den så tar det en annan dag ;P
Oh, förresten - i natt vaknade Agnes bara 1gång! Hoppas det håller i sig..! Tyvärr gör det nog inte det då det är tänder på G.. Aja, fick ju 6månader med bra nattsömn - kan man ju knappast klaga på ;P

Nähä.. Om man skulle ta och leta vidare på olika barnvagnar.. Är inne på en av Emmaljunga - men ska ju bestämma vad man ska ha för färg och så med.. Hmmm.. Många val är det :)


Imorgon blir det att köra ner till Diö en sväng för en ny mamma&barn-träff.. Det är väl det sega med att man flyttat från Diö - att man nu börjat umgås lite med Diö-folk + att det blir en hel del turer ner till mina föräldrar och syskon! Tonys mamma har vi snart på nära håll så dit behöver man inte köra :)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Ela

Du ska absolut INTE avveckla bloggen, Punkt slut på den diskussionen!



:o)



Pözz!!

2010-02-22 @ 21:41:47
URL: http://elarecur.blogspot.com
Postat av: Lollo

Nää Malin det får du inte vad ska vi trogna läsare göra då?? ;)..Kram

2010-02-24 @ 22:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0